Crossen over de Hato vlakte - week 3 en 4 - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Evelien Koedijk - WaarBenJij.nu Crossen over de Hato vlakte - week 3 en 4 - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Evelien Koedijk - WaarBenJij.nu

Crossen over de Hato vlakte - week 3 en 4

Blijf op de hoogte en volg Evelien

30 Mei 2014 | Curaçao, Willemstad

Een korte update over ons leven hier, we hebben wat extra tijd in het eiland gestoken. Aangezien we geen problemen meer hebben met de temperatuur kunnen we volop ontdekken en genieten.

Achter ons appartement ligt de Hato vlakte, een groot ongerept natuurgebied toegankelijk voor toeristen. Aan het begin van de weg staat een verbodsbord, maar we hebben gelezen dat je erop mag. Je rijdt deels over iemands priveterrein, waardoor het kan dat je een kleine bijdrage moet leveren. Geen probleem! De weg begint goed, er ligt asfalt en we kunnen aardig doorrijden. Naarmate we meer rijden hier, zijn heuvels geen enkel probleem meer. Maar dan stopt de verharde weg en rijden we op een zandpad. Op zich geen probleem zou je denken, maar dan ben je hier nog niet geweest. De weg hier bestaat namelijk uit kuilen, gaten, hobbels en een beetje weg. Nu hebben we de jeep niet voor niets, dus we hebben heerlijk kunnen rijden (al is het langs, om, naast en voorbij de kuilen). Om en om hebben we achter op de jeep gestaan, om zo extra goed van het uitzicht te kunnen genieten.

Verder heb ik veel van Willemstad gezien, met kinderen gepraat over het leven hier en in Nederland en weer veel geleerd van hen!

• 16 Juni 2014 - 17:17

Toos:

Hoi Evelien ,

Heel goed bezig al Evelien met alles ontdekken ,en vandaag weer hard aan de arbeid ??

Gr Toos en Frits

• 16 Juni 2014 - 18:14

Ilse:

nou nou, klinkt allemaal goed. Geniet nog even van je laatste 2 weken..............

• 16 Juni 2014 - 21:57

Jose:

Geniet van je laatste weken en probeer zo veel mogelijk te zien.
    Maak mooie foto's waar je later met plezier aan terug kunt denken aan die leuke tijd op Curaçao .